60619   909
تاریخ انتشار: 1396/03/09 21:40
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: تنها هزینه‌ای که در هنگام ثبت‌نام مدارس می‌توانند از والدین و دانش‌آموزان دریافت کنند هزینه کتاب و بیمه خواهد بود و هیچ‌گونه وجه دیگری نباید پرداخت شود.
 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از ، خبرگزاری فارس از اهواز، محمد تقی‌زاده در حاشیه برگزاری جلسه شورای ثبت‌نام با تاکید بر اینکه والدین دانش‌آموزان نباید هیچ‌گونه نگرانی در پرداخت مبالغ اضافه در هنگام ثبت نام فرزندان خود در مدارس داشته باشند اظهار کرد: تنها هزینه‌ای که در هنگام ثبت‌نام مدارس می‌توانند از والدین و دانش‌آموزان دریافت کنند هزینه کتاب و بیمه خواهد بود و هیچ‌گونه وجه دیگری نباید پرداخت شود.

وی با اشاره به رایگان بودن تحصیل فرزندان فرهنگیان در مدارس دولتی و وابسته به آموزش و پرورش افزود: ارائه دادن بهترین خدمات به مردم از اهداف و برنامه‌های هر اداره و نهادی به حساب می‌آید و در این راستا آموزش و پرورش نیز در سطح مدارس تحت نظر خود کلاس‌های فوق برنامه و کمک آموزشی را برگزار می‌کند که به صورت رایگان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با تأکید بر همکاری تمام بخش‌های این نهاد به منظور عملکرد صحیح و بهتر در تمام حوزه‌های مربوطه خاطرنشان کرد: بر این اساس نقش ارزشیابی و ارزیابی عملکردها نیز صورت خواهد گرفت تأثیر دارد.

تقی‌زاده با اشاره به انجام پروژه مهر خاطرنشان کرد: این اقدام از مهم‌ترین کارهایی است که باید تا قبل از فصل بازگشایی مدارس  انجام شود و با تدوین برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ویژه اقدامات منسجم برای انجام کار مدارس انجام شود.

برچسب ها:
تقی پور ؛ هزینه ؛ دانش اموزان ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار