60616   955
تاریخ انتشار: 1396/03/07 22:24
مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون از مهار نشت گاز در یکی از واحدهای این شرکت خبر داد.
 

به گزارش سایت آماج به نقل از،  گروه اقتصادی خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، جهانگیر پورهنگ عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نشت گاز در واحد بهره برداری مارون یک در اهواز بامداد امروز روی داد که بلافاصله اقدامات لازم برای مهار آن انجام شد.

وی افزود: این نشتی در یکی از خطوط لوله گاز چهار اینچی اتفاق افتاد که پس از یک ساعت خط لوله مورد نظر بسته شد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون با اشاره به بی‌خطر بودن این نشتی خاطرنشان کرد:  اظهارکرد: گاز نشت یافته گاز خام و طبیعی است که از عناصر مختلف تشکیل شده و درصدی گوگرد نیز در آن موجود است که بوی بدی از خود متصاعد می‌کند اما به طور کلی هیچ خطری ندارد. 

وی تصریح کرد: میزان گازهای اطراف واحد بهره برداری توسط دستگاه گاز سنج اندازه گیری شد که میزان گاز هیدروژن سولفوره صفر اعلام شد و هیچ خطری منطقه را تهدید نکرد. 

پورهنگ از برنامه‌ریزی این شرکت برای خروج خط لوله این شرکت از روستاها خبر داد و اظهار داشت: بهسازی خطوط کهنه و قدیمی و تغییر مسیر خطوط لوله برای فاصله گرفتن از روستاها از برنامه‌های جدی این شرکت برای ایمن سازی خطوط انتقال گاز این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه برخی اهالی روستاها بدون در نظر گرفتن وجود خط لوله اقدام به ساخت و سازهایی در اطراف این خط می‌کنند گفت: برای جلوگیری از اینگونه اقدامات  از بنیاد مسکن خواسته شد که پیش از ساخت و ساز استعلامی نیز از این واحد بهره برداری انجام دهند. 

برچسب ها:
نشت گاز ؛ نفت ؛ لوله ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار