60609   862
تاریخ انتشار: 1396/03/06 23:26
استاندار خوزستان گفت: بخشنامه‌ای به تمامی فرمانداران، بخشداران، سازمان بهزیستی، دهیاران و بخشداران به منظور شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل ابلاغ شود.
 
 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پروش استان خوزستان با توصیف ماه مبارک رمضان به ماه ضیافت الهی، رحمت و بخشش بندگان اظهار کرد: در این ماه همه مسلمانان از خان نعمت و رحمت حق تعالی بهره لازم و کافی را می‌برند.

وی با تبریک سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول تصریح کرد:  این مناسبت‌ها برای مردم  خوزستان ایران  باعث افتخار شد.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به اهتمام‌های صورت گرفته به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان و فرزندان بازمانده از تحصیل خاطرنشان کرد: در این زمینه  اعتبار خوبی در اختیار آموزش و پرورش و بهزیستی قرار داده شد، تا این کار به صورت جدی دنبال شود.

شریعتی از مدیرکل امور اجتماعی استانداری درخواست کرد: بخشنامه‌ای را به تمامی فرمانداران، بخشداران، سازمان بهزیستی، دهیاران و بخشداران به منظور شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل  ابلاغ تا سازمان‌های ذکر شده همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش خوزستان در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی تاکید کرد: انتظار می‌رود در این زمینه  تلاش مداوم و بدون هیچ وقفه‌ای انجام شود.

شریعتی عنوان کرد: چنانچه پیش دبستانی تقویت شود به طور حتم در  دانشگاه مشکلی نخواهیم داشت چرا که از نظر پژوهشی ثابت شده دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را می‌گذرانند  در دانشگاه موفق‌تر هستند.

وی با تأکید بر پیگیری فعالیت‌های تقویتی در مقطع پیش دبستانی ابراز امید واری کرد:  این فعالیت‌ها  رها نشده و پیگیری شود، و تمام  مسؤولان ذیربط بدون هیچ وقفه‌ای در این زمینه فعالیت کنند.

شریعتی خاطر نشان کرد:  اگر در بخش زیرساخت آن طور که انتظار می‌رود فراهم نشده، تلاش شود، زیرساخت‌ها به نحو مطلوب تقویت شود.

وی با اشاره به پیشنهادهای ارائه شده مبنی بر اینکه جلسه شورای آموزش و پروش از بحث‌های انتقادی نیز  برخوردار باشد، متذکر شد: انتقاد نباید با تخریب همراه باشد، نقد باید به معنای انجام کار  باشد.

 استاندار خوزستان در پایان با اشاره به ارتقاء،  رتبه 18 در دوره پیش دبستانی به رتبه اول توضیح داد: با وجود اینکه یک ریال اعتبارات هنوز به آموزش و پرورش پرداخت نشده است، اما موفق به ارتقاء در حوزه پیش دبستانی شدیم





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار