50588   1006
تاریخ انتشار: 1396/02/14 22:21
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی توجهی مسؤولان نسبت به برداشت‌های بی‌رویه آب در حوزه‌های بالادستی را تحمل نمی‌کنیم، گفت:رهاسازی آب کشاورزی به اندازه کافی از دغدغه مردم شادگان است.
 
 

به گزارش سایت آماج نیوز، خبرگزاری فارس از شادگان، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد در نشست با رئیس سازمان آب و برق استان، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم بی‌توجهی مسؤولان نسبت به برداشت‌های بی‌رویه آب در حوزه‌های بالادستی را تحمل کنیم.

وی ادامه داد: کاهش دبی آب و رهاسازی زهاب زمین‌های بالادستی موجب شوری آب رودخانه جراحی است، EC آب جراحی به ۱۰ هزار رسیده است و این باعث از بین رفتن کشت و تبدیل شدن به شوره‌زار شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اهالی شادگان این است که آب کشاورزی به اندازه کافی رهاسازی شود و افزایش حق‌آبه می‌تواند در فرصت‌های شغلی شهرستان جان تازه‌ای بدمد و همچنین تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

ناصری‌نژاد با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی اداره امور آب، عنوان کرد: وجود اداره امور آب توان پیگیری مشکلات آب را آسانتر می‌کند.

وی در پایان این نشست بر ادامه داشتن پروژه ۵۱ اینچی آب شرف تاکید و همچنین از کند بودن روند احداث تصفیه خانه فاظلاب انتقاد کرد.

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار