50567   1169
تاریخ انتشار: 1396/01/29 21:25
استاندار خوزستان با بیان اینکه امنیت پایدار محصول داشتن یک ارتش قدرتمند است گفت: رشد اقتصادی با وجود امنیت میسر خواهد بود.
 

به گزارش  سایت ،ماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان خوزستان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد با اشاره به رشادت ها و افتخارات این نهاد در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران انقلاب اسلامی پیوستن ارتش به نیروهای انقلابی و لبیک به فرمان امام خمینی (ره) نقش موثری در این پیروزی داشت.

وی با بیان اینکه ارتش به برکت پیروزی انقلاب اسلامی توانسته است به یک الگوی مردم سالاری دینی در جهان و منطقه تبدیل شود خاطرنشان کرد: در کشورهایی که توسعه کمتر مشاهده شده است عدم وجود مشروعیت سیاسی باعث شده ارتش و افراد نظامی کمتر در میان مردم باشند و از این‌رو هیچ حس و علاقه‌ای میان این نیروها و مردم وجود ندارد.

استاندار خوزستان با اشاره به مرزبانی ارتش و همچنین حضور در تمام عرصه‌های ملی و سیاسی کشور و نقش اساسی این نهاد اضافه کرد: حضور ارتش در عرصه تامین امنیت کشور زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و رشد اقتصاد در کنار رفع بیکاری در زمانی موفق خواهد بود که امنیت وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار محصول داشتن یک ارتش قدرتمند است بیان کرد: ایستادگی و قدرت امروز ارتش ما ریشه در پایبند بودن در عقاید دینی و مذهبی و داشته که از عنصر های اصلی تشکیل دهنده قدرت نرم و معنوی بوده است.

شریعتی با بیان اینکه علاوه بر مسائل سخت افزاری و پیشرفت‌های موجود در ارتش و توان دفاعی کشور این نهاد خود را به ایمان مسلح کرده است گفت: خودباوری و ایمان توسط ارتش باعث شد این نهاد در هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنند و حماسه‌های زیادی را خلق کند.

عالی‌ترین مقام دولتی در استان خوزستان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در آب‌های آزاد و بین‌المللی و اینکه این حضور نشان اقتدار و قدرت ایران اسلامی به تمام جهانیان است تصریح کرد: این توانایی ارتش ما را مستلزم این می کند تا نیازهای این نیروی انقلابی را برطرف کرد با رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنها خود را به عنوان یک پشتیبان معرفی کنیم.

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار