50563   1001
تاریخ انتشار: 1396/01/28 21:22
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم حفظ آداب‌ و‌ رسوم عشایری و محلی و جلوگیری از پخش لهو و لعب، گفت: باید شبکه «الاهواز» به یک پایگاه مهم فرهنگی منطقه تبدیل شود.
 

به گزارش سایت آماج نیوزف به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی جزایری موسوی صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران و اعضای شبکه ماهواره‌ای «الاهواز» با تاکید بر اینکه باید در این شبکه به مسائل شرعی بیشتر توجه و دقت شود، اظهار کرد: مسائل شرعی در شبکه‌های ملی به درستی رعایت نمی‌شود و باید بر این مساله تاکید ویژه و اقدامات موثری صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث شبهات و لزوم پاسخ دادن به آن، عنوان کرد: همیشه جواب شبهات مانند خود سوال و شبهه شفاف و واضح نیست، پس امکان پاسخ به آنها به صورت مستقیم از طریق کانال‌های ماهواره‌ای نیست.

امام جمعه اهواز در رابطه با راه‌حل پاسخ مناسب به شبهات مطرح شده، گفت: باید برای پاسخگویی به شبهات، تمهیدات لازم انجام شود و در کنار کانال‌های ماهواره‌ای اقداماتی چون راه‌اندازی سایت‌های مجازی و صندوق‌های پاسخ به شبهات در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس انجام شود.

جزایری در ادامه تصریح کرد: باید آداب‌و‌رسوم ملی در این شبکه حفظ شود و از طرفی دیگر موسیقی‌های غیرمجاز از برنامه‌های تلوزیونی حذف شود.

وی افزود: باید برای حفظ جنبه‌های محلی و آداب‌و‌رسوم عشایری تلاش و همچنین از آلات و اصوات لهو و لعب جلوگیری صورت بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان تقدیر از روند رو به رشد برنامه ماهواره‌ای «الاهواز» در بحث سیاسی و اعتقادی، اظهار کرد: ارائه نگاه صحیح از عرصه‌های مختلف به مخاطب و بیننده و همچنین رشد در مباحث اعتقادی و سیاسی از پیشرفت‌های ملموس شبکه الاهواز است.

جزایری در پایان گفت: باید این شبکه به یک پایگاه فرهنگی تبدیل شود و در این عرصه فرهنگی قادر به جذب مردم باشیم.

برچسب ها:
جزایری ؛ شبکه الاهواز ؛ عشایر ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار