50558   1189
تاریخ انتشار: 1396/01/25 15:06
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر طی کردن راه صدساله در یک شب با استفاده از فرصت‌های ناب اعتکاف، گفت: استواری انقلاب اسلامی بر اساس محوریت ولایت‌فقیه است.

 

به گزارش سایت آماج نیوز از خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی  در جمع طلاب و روحانیون معتکف با تاکید بر اینکه رونق اعتکاف از برکات و آثار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اجتماع اقشار مختلف مردم، دین‌ها و اصناف در حول و محور ولایت از آثار انقلاب اسلامی است و استواری انقلاب اسلامی بر اساس محوریت ولایت‌فقیه است.

وی ادامه داد: در زمانی تفکرات سوسیالیستی در فلسطین و عراق در مقابل اسرائیل قد علم کرده اما خیلی زود دچار شکست مفتضحانه شدند، اما انقلاب اسلامی به دلیل اینکه همه جریانات آن به دور ولایت‌فقیه است، استمرار یافته و به صورت مقتدرانه در اوج است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به مقام و منقبت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: شأن و منزلت امام علی(ع) از بسیاری از پیامبران الهی والاتر است.

فرحانی افزود: خداوند متعال به حضرت مریم در هنگام وضع حمل دستور داد که از مسجد القصی خارج شود، اما خانه خود را برای ولادت امیرالمومنین(ع) گشود و حضرت فاطمه بنت اسد مادر امام علی(ع) به عنوان مهمان سه روز در خانه خدا بود.

وی با تاکید بر اینکه ما برای به دست آوردن رنگ‌و‌بوی خدا در اعتکاف حضور پیدا می‌کنیم، اظهار کرد: افرادی که پس از سه روز اعتکاف از مساجد خارج می‌شوند، احساس رهایی به آنها دست می‌دهد و همچنین حس می‌کنند که نسبت به دنیا هیچ تعلقی را ندارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اعتکاف بهترین زمانی است که شما طلاب ره چند ساله را یک شبه طی می‌کنید، به شرطی که از این فرصت‌های ناب اعتکاف استفاده کنید.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار