50557   1014
تاریخ انتشار: 1396/01/25 14:45
وزیر کشور با تاکید بر ارائه گزارش تا پایان سال ۹۶ به مقام معظم رهبری در رابطه با سه استان الگو در طرح حاشیه‌نشینی، گفت: استان خوزستان در بحث حاشیه‌شناسی از اولویت‌های اول ما است.
 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر اینکه ما تحت عنوان وزارت کشور بحث حاشیه‌نشینی را دنبال و پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی و سامان‌دهی آن از مباحثی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه عنوان کرد: استان خوزستان و شهر اهواز در حوزه حاشیه‌نشینی و همچنین سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از اولویت‌های اول ما به حساب می‌آید.

وزیر کشور گفت: در جلسه شورای اجتماعی مرکز که با حضور برخی از مسؤولان از جمله استاندار خوزستان برگزار شد، طرح جامعی در بحث حاشیه‌نشینی تهیه و تقسیم کار میان دستگا‌ها انجام شد.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه برای انجام این طرح بحث منابع مالی و زمان‌بندی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این نشستی که اکنون در آن حضور داریم، برای ایجاد هماهنگی میان همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی متذکر شد: تمام دستگاه‌ها باید متناسب با وظایف خود، اولویت‌های مهم و همچنین درنظر گرفتن منابع داخلی این طرح و بحث حاشیه‌نشینی را پیگیری و دنبال کنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه پس از گذشت سه ماه مجددا برای پیگیری و ارزیابی کار به استان خوزستان سفر خواهیم داشت، اظهار کرد: این طرح مسیر خوبی را آغاز کرده است و تا پایان سال ۹۶ گزارش آن را خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد و امیدواریم که گزارش خوبی در سه استان الگو(خوزستان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان) را مشاهده کنیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار