40530   1277
تاریخ انتشار: 1395/12/15 23:27
شهردار آبادان گفت: به هیچ عنوان از تصمیم خود برای انتقال پایانه درون استانی عقب‌نشینی نخواهیم کرد و مراحل قانونی این انتقال نیز در حال طی شدن است.
 

به گزارش سایت آماج نیوز،محمد حویزاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص تجمع اعتراضی برخی رانندگان پایانه درون استانی در اعتراض به انتقال این پایانه به مکان جدیدالاحداث، اظهار کرد: این مصوبه در شورای اسلامی شهر تصویب شده و با تأیید شورای تأمین شهرستان هم رسیده و فرماندار آبادان نیز نسبت به انتقال این پایانه تاکید دارد.

وی ادامه داد: تمام مدیران شهرستان نیز بر این موضوع تأکید دارند چراکه مکانی که به‌عنوان ترمینال درون استانی در حال استفاده است به هیچ عنوان درشان مردم و شهرستان آبادان نیست، رسانه‌ها باید کمک کنند و اجازه ندهند این مبلغی که برای ایجاد مکان جدید هزینه  شده هدر برود.

شهردار آبادان تصریح کرد: این کار کاملاً کارشناسی شده و یک مکان مناسب، مدرن و زیبا و با اجرای آخرین متدهای روز احداث شده است، اینکه چند راننده به خاطر منافع شخصی خود دست به اعتراض زده‌اند را که نمی‌توان ملاک عدم انجام این انتقال قرار داد.

حویزاوی عنوان کرد: این موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده شده تا خود در این باره تصمیم‌گیری لازم را به عمل آورند و حکم صادره را ابلاغ کند، اینکه در شهر ساماندهی لازم  ایجاد نمی‌شود از این قبیل قضایا اجازه رشد را از آبادان گرفته است.

وی افزود: هر کسی وارد این فضای جدید شود، بدون شک از ایجاد چنین مکانی برای پایانه درون استانی به وجد خواهد آمد، چرا که ایجاد یک فضای مناسب، با طراحی زیبا و امکانات به‌روز، همچنین سرویس‌ها، نورپردازی، گیت‌های ورود و خروج و سرویس ایاب و ذهابی که برای آن طراحی شده است واقعاً شهر را دچار تغییری محسوس خواهد کرد.

شهردار آبادان با عنوان این موضوع که برای جابجایی مردم از از ایستگاه هفت به محل پایانه جدید مینی‌بوس های کولر دار، تاکسی و اتوبوس نیز پیش بنی شده است،  یادآور شد: جابجایی مسافر به راحتی انجام خواهد پذیرفت، ضمن اینکه عنوان می‌شود مکان این پایانه در خارج از شهر است کاملاً اشتباه است، بلکه این مکان در محدوده شهر است و با نیروی انتظامی نیز در خصوص ایجاد امنیت در این مکان نیز به توافق رسیده‌ایم.

حویزاوی یا اشاره به نورپردازی مسیر این مکان، اظهار کرد: به هیچ عنوان از تصمیم خود برای انتقال پایانه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و مراحل قانونی این انتقال نیز در حال طی شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل پایانه‌های استان نیز کاملاً درگیر انتقال پایانه و حل‌وفصل این موضوع بوده و همه مراحل آن نیز انجام شده است، تقاضا می‌کنم اگر مایل به گسترش و پیشرفت شهر و جلوگیری از حیف‌ومیل هزینه‌های شهرستان هستیم اجازه دهیم این کار انجام شود تا سلامت روح و جسم مردم را تضمین کنیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار