40527   1499
تاریخ انتشار: 1395/12/15 23:16
در روز درختکاری، سه نهال گز، آرتیپلکس و کهور که به لحاظ اقلیمی با شرایط آب و هوایی و خاک منطقه « حمیطه»کانون فوق بحران ریزگرد تناسب دارند کاشته شدند
 

به گزارش  سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز 15اسفند ماه با حضور استاندار خوزستان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل سازمان محیط زیست، مدیریت بحران خوزستان، برخی سازمان‌های مردم نهاد، دانش آموزا ن مقطع ابتدایی مدارس و جمعی از مدیران میانی دستگاه‌های اجرایی با حضور در منطقه«حمیطه» ضلع شرقی اهواز، به عنوان یکی از مناطق فوق بحران ریز گردها به مناسبت روز درختکاری نهال کاشتند.

بر اساس همین گزارش، این نهال ها که به لحاظ اقلیمی با شرایط آب و هوایی و خاک منطقه تناسب دارند در سه گز، آرتیپلکس و کهور است.

غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان در حاشیه نهال کاری در منطقه «حمیطه» با ابراز خرسندی از حضور اقشار در مراسم روز درختکاری ظهار کرد: همه جوانان با اهتمام ویژه به منظور کاهش و حذف عوامل ایجاد ریزگردها در مناطق در این مراسم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها و منابع برای دفاع از منافع استان استفاده می‌کنیم تصریح کرد: دولت اراده‌ای برخلاف منافع استان ندارد و شخص رئیس جمهور معتقد است خوزستان قلب تپنده کشور است.

استاندار خوزستان به اشاره به گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه ارتقاء خوزستان ارتقا کشور است بیان کرد: مدیریت استان محکم و استوار پای حل مسائل استان است و در جایی که محل تصمیم گیری است با قدرت از منافع استان دفاع می‌کنیم.

برچسب ها:
درختکاری ؛ نهال ؛ اقلیم ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار