40524   1578
تاریخ انتشار: 1395/12/14 20:35
رئيس كارگروه بحرين و عربستان مجلس شوراي اسلامي گفت: متاسفانه رسانه‌های داخلی و خارجی به اندازه کافی به موضوع بحرین نپرداخته‌اند.
 
 

به گزارش سایت آماج نیوز، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای و علاقه مندان از سه طریق باید به مردم و انقلاب بحرین کمک کنند.

وی افزود: محور اول شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای است که باید محتوای مناسب و واقعی برای آنها ساخته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان محور دوم فعالیت‌های رسانه‌ای را شبکه‌های مجازی دانست و گفت: ایجاد موج در فضای مجازی از طریق پخش کلیپ‌های تاثیر گذار جنایت‌های آل سعود و آل خلیفه از روش‌های مبارزه غیر مستقیم است که بدون هزینه و به راحتی قابل انجام است.
 ناصری نژاد محور سوم فعالیت‌های فعالان رسانه‌ای را شکایت به مجامع بین المللی عنوان کرد و اظهار داشت: شاید از نظر عملی تشکیل کمپین و شکایت به مجمع بین المللی و سازمان‌های مدافع حقوق بشر فایده‌ای نداشته باشد اما از لحاظ همراه کردن مردم جهان و جلب توجه آنها به موضوع بحرین راهگشا است.

رئیس کارگروه بحرین و عربستان مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش زنان در انقلاب بحرین اشاره کرد و گفت: مساله همراهی بانوان در تظاهرات‌ها بسیار اهمیت دارد به طوری که نیروهای آل خلیفه را به خشونت‌های افسارگسیخته مانند حمله شبانه به خانه‌ها و حتی تعرض به نوامیس دچار کرده است.
وی ادامه داد: توجه به اخبار وضعیت زنان و نوجوانان زندانی از دیگر راهبردهای حمایت رسانه‌ای از انقلاب مردم مظلوم بحرین است.
 ناصری نژاد در پایان خواستار اقدام هماهنگ در مقابله با حصر و دادگاه شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابیون بحرین شد.

برچسب ها:
رئیس مجمع ؛ خوزستان ؛ رسانه ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار