40506   890
تاریخ انتشار: 1395/12/01 19:27
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با بیان اینکه میانگین نرخ ازدواج خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است گفت: این نرخ باید افزایش پیدا کند.
 

به گزارش سایت آماج نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع تاریخی خوزستان با ابراز خرسندی از جایگاه خوزستان در کشور در مقوله ثبت وقایع حیاتی اظهار کرد: استان خوزستان جایگاه خوبی در ثبت وقایع دارد و در این مورد چهار سال متولی جایگاه برتر خود را حفظ کرده است.

وی تصریح کرد: در  بحث عمر متوسط خوزستان در جایگاه خوبی است و بعید می‌دانم  که درصد فوت در خوزستان کمتر از میانگین کشوری باشد که این در نوع خود  قابل توجه و تأمل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ولادت در خوزستان بالای میانگین کشوری است گفت: با توجه به  روند رو به رشد پیر شدن جمعیت در جهان خوزستان در مشوق های افزایش زاد و ولد رتبه خوبی دارد.

عالمی نیسی با اشاره به آمار طلاق در خوزستان و کشور تاکید کرد: این آمارها نشان می‌دهد استحکام بنیان خانواده ضعیف شده  است و ازدواج‌ها بر اساس شناخت قبلی انجام نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه میانگین نرخ ازدواج خوزستان نیز  بالاتر از میانگین کشوری است ابراز امیدواری کرد: این نرخ همچنان افزایش پیدا کند چرا که عامل ازدواج سبب تکمیل دین و شرایطی را فراهم می‌کند تا جامعه‌ای عاری از ابتذال و آسیب‌های اجتماعی داشته و جوانان به سمت تشکیل خانواده سوق پیدا کنند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار