40502   1295
تاریخ انتشار: 1395/11/28 21:09
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ستاد مطالبات سفر رهبری در استان تشکیل و با مبنا قرار دادن اقتصاد درونی استان مطالبات مردم را بر حسب اولویت پیگیری کنند.

 

 به گزارش سایت آماج نیوز، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در نشست خبری با اصحاب  رسانه اظهار کرد: اکنون در فضای بسیار حساس جنگ فرهنگی و رسانه‌ای سرنوشت‌ساز قرار داریم که انتظار می‌رود با استمداد از توانایی و قدرت حوزه رسانه بتوانیم در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی موفق عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه صیانت از انقلاب و دکترین ولایت دو نکته کلیدی در مسائل مربوط به انقلاب است تصریح کرد: دکترین ولایت از امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست ما رسید که در یک جمله توحید، عدالت و ارتباط با خدا را بازگو می‌کند.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ارتباط با خدا به‌طور حتم باید در فضایی باشد که توحید و عدالت در جامعه برقرار باشد.

 

فرحانی با بیان اینکه اکنون دشمنی اصلی استکبار و آمریکا با انقلاب اسلامی به دلیل همین دکترین ولایت است خاطرنشان کرد: لازم است این میراث را به خوبی بشناسیم و در حفظ و انتقال آن به نسل‌های آینده کوشش کنیم.

 

وی گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فریاد انقلاب را از درون فیضیه سر دادند فضای فکری و شرایط مناسب برای این انقلاب مهیا شده بود.

 

فرحانی با تشریح نوع نگاه به دین و اسلام در کشور و در خارج از کشور خاطرنشان کرد: زمانی در اروپا معتقد بودند دین یک افیون است و مربوط به دوران جهالت بشری است اما در فضای داخل کشور فضای دینی حاکم بود مردم به باور دینی و اعتقادی رسیده بودند.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با اعتماد و تکیه بر همین فضایی دینی و بر اساس شناختی که از مردم داشت حرکت بسیار عظیمی را از حوزه علمیه آغاز و مدیریت کرد.

 

فرحانی بیان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت کاریزما از دنیا رحلت کردند اما اکنون مسؤولیت مساله سنگین ولایت به عهده مقام معظم رهبری است.

 

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی جامعه نیاز به دشمن شناسی دارد تاکید کرد: مردم جامعه باید با دقت دشمن را شناسایی کنند چرا که آمریکا و هم‌پیمانان آن با دکترین ولایت و رمز موفقیت آن مخالف هستند.

فرحانی با اشاره به عملکرد ماه‌های اخیر رئیس جمهور پیشین آمریکا و واکنش‌های رئیس جمهور فعلی گفت: رفتارهای دو رئیس جمهور نشان می‌دهد فرامین مقام معظم رهبری صحیح و نمی‌توان به آمریکا و دولتمردان آن اعتماد کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه اکنون مساله دفاع از ولایت‌فقیه و دفاع از حضرت آقا مهم‌ترین مساله جامعه است یادآور شد: دفاع از ولایت‌فقیه به این دلیل مهم است که دشمن سعی دارد نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری را کم‌رنگ نشان دهد.

 

فرحانی با اشاره به بحران اخیر استان خوزستان که سبب قطعی برق و آب در برخی شهرهای استان شد گفت: زمانی که مردم با دفتر تماس می‌گرفتند تنها عرق شرم بر پیشانی ما نقش‌بست و جوابی برای رضایت‌مندی مردم نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه از اسفند سال 75 تا اسفند سال 95 بیست سال از سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان می‌گذرد اظهار کرد: طی این 20 سال هیچ اتفاق جدی در زیر ساخت‌های استان نیفتاده که در این مقوله همه ما مقصر هستیم.

 

فرحانی از علمای استان، نمایندگان استان در مجلس خبرگان، نمایندگان مردم مجلس شورای اسلامی و مدیران استان درخواست کرد: ستاد مطالبات سفر رهبری در استان تشکیل و با مبنا قرار دادن اقتصاد درونی استان مطالبات مردم را برحسب اولویت پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه استان خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد خطاب به مسؤولان استان گفت: شما نیز دین خود را به مردم ادا کنید.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: با توجه به توقعاتی که از مدیران استان و استاندار داریم نسبت به عملکرد مدیران و استاندار به ویژه در رابطه با بحران اخیر اعتراض دارم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار