40500   1189
تاریخ انتشار: 1395/11/28 21:00
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گسترش فولاد یک بازی کنترلی ارائه داد و ما از هر جهت شایستگی پیروزی در این دیدار را داشتیم.

 

با گزارش  سایت آماج از ایرنا نعیم سعداوی پس از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نمی کنم هیچ تیمی بتواند همچون فولاد در مقابل گسترش فولاد خلق موقعیت کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اظهار گله مندی از اشتباهات بازیکنان تیمش گفت: بعضی مواقع از این که گل های بچه گانه دریافت می کنیم بسیار ناراحت هستم. ما به رغم این که وظایف تک تک بازیکنان را مشخص کرده بودیم اما باز هم شاهد اشتباه در نزد بازیکنان تیمم هستم.
وی با اشاره به این که گسترش تیم با کیفیتی بوده اما از این تیم شناخت خوبی داشتیم افزود: ما شایستگی برد گسترش را داشتیم و خیلی مفت 3 امتیاز بازی را از دست دادیم. 
سعداوی در خصوص داوری بازی گفت: متاسفانه داور بازی به راحتی پنالتی ما را نمی گیرد در صورتی که همه دیدند چگونه بازیکن ما را در محوطه جریمه سرنگون کردند، چگونه می شود داوری که اضافه وزن دارد خود را در صحنه حاضر کند و تصمیم درست بگیرد.
وی با بیان این که داور قصد داشت بازی را مدیریت کند تا همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد افزود: امروز به چه دلیل داور عبدالله کرمی را 3 اخطاره کرد، ما در خانه خود بیگانه هستیم و بچه های ما به شدت از این موضوع عصبانی و ناراحت هستند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وحید طالب لو و اشتباهی که او روی گل دوم داشت افزود: طالب لو به لحاظ فنی و شخصیتی مهره قابل قبولی است او هم حق اشتباه دارد و با دیگر بازیکنان فرقی ندارد.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
تیم فولاد خوزستان با کسب این یک امتیاز 28 امتیازی شد و در رده دهم جدول جای گرفت وگسترش نیز با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

برچسب ها:
نعیم سعداوی ؛ فوتبال ؛ کارون ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار