40497   1446
تاریخ انتشار: 1395/11/26 14:58
تخصیص اعتبار 200میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از بزرگترین خدمات در راستای بهسازی پارکهای سطح شهر





عزیز ساعدی شهردار خرمشهر در گفت و گو با سایت آماج نیوز،  با بیان اینکه یکی از بزرگترین خدمات قابل توجه سازمان منطقه آزاد اروند تامین اعتبار 450 میلیارد ریالی در راستای ساماندهی پارک های سطح شهر خرمشهر است و این پروژه بزرگ عملیاتی شده است اظهار کرد: وجود منطقه آزاد اروند در واقع یک فرصت اجتناب ناپذیر در شهرستان خرمشهر است.

وی تصریح کرد: وجود منطقه آزاد اروند در خرمشهر و آبادان با رویکردی متفاوت و با توجه به قرار گرفتن در حاشیه کشورهای خلیج فارس و ظرفیت ها و پتانسیل موجود در این شهر می تواند نقش بسزایی در افزایش بهره وری و توجه جهانیان به خرمشهر به عنوان یک مکان مناسب جهت سرمایه گذاری است.

شهردار خرمشهر افزود: نتیجه و جود منظقه آزاد توسعه اقتصادی و عمرانی شهر است و  امید در دل های مردم شریف خرمشهر ایجاد خواهد کرد.

 ساعدی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: بحمدالله هیئت مدیره اخیر سازمان منطقه آزاد اروند و در راس آن آقای زمانی مدیر عامل سازمان خدمات شایسته و قابل توجهی را در شهر خرمشهر ارائه داده اند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

 وی با اشاره به تعاملات شهرداری خرمشهر با مناطق آزاد توضیح داد:  نشست ها و مذاکرات مفیدی در راستای اجرای پروژه های کلان عمرانی صورت گرفته و مقرر شد پروژه مقاوم سازی و تعریض پل قدیم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند عملیاتی شود.

 ساعدی تصریح کرد: بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت معابر سطح شهر در سال آتی هدیه ای دیگر از سازمان منطقه آزاد اروند به مردم شریف خرمشهر است.

وی گفت: با توجه به رویکرد جدید مدیر عامل کوشا و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بدون شک وجود منطقه آزاد ضامن بهبود معیشت مردم خواهد بود و نه تنها بهبود شرایط زندگی بلکه وضعیت اشتغال را در این شهر دستخوش تغییرات مثبت خواهد کرد.

 شهردار خرمشهر در پایان از آقای زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ، اعضا هیئت مدیره و معاونین این سازمان در راستای خدمات شایسته به مردم شهید پرور خرمشهر و تعامل سازنده با شهرداری تقدیر و تشکر نمود.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار