40493   1178
تاریخ انتشار: 1395/11/24 19:56
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر لزوم ایجاد نتایج مشهود و ملموس در پی سفر مسؤولان به استان خوزستان، گفت: نیازهای اساسی استان خوزستان هنوز حل نشده است.
 

به گزارش سایت آماج، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به سفرهای مسؤولان ارشد کشوری به استان خوزستان، اظهار کرد: امیدواریم که سفر مسؤولان به استان مبارک باشد، اما ما دوست داشتیم که این سفرها برای استان خوزستان زود آغاز می‌شد.

وی ادامه داد: اکنون که سال آخر دولت است و دست‌آوردهای این سفرها هم چیز جدیدی نیست، آن مسائلی که ما توقع داشتیم و نیازهای اساسی استان است، هنوز حل نشده است و مشکلات هنوز پابرجا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: قدم‌هایی که برای استان خوزستان برداشته شده است، در آن حدی نیست که مشکلات ما چون بحث اشتغال، آب، ریزگردها و مهاجرت از استان را حل کند.

ناصری‌نژاد با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم سفرهای مسؤولان به استان نتایج مطلوبی داشته باشد، متذکر شد: انتظار داریم که این سفرها که هم برای آنها وقت مسؤولان و مردم گرفته می‌شود و از طرفی دیگر برای آنها هزینه می‌شود، نتیجه مشهود و ملموسی داشته باشد.

وی بیان کرد: تاکنون اعتبارات عمرانی ما تخصیص نیافته و خسارت‌های ناشی از سیل، مشکلات صنعتی و زیرساختی استان پرداخته نشده است.

برچسب ها:
رئیس مجمع ؛ خوزستان ؛ مجلس ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار