40490   1316
تاریخ انتشار: 1395/11/20 22:28
شهردار اهواز با بیان اینکه با راه‌اندازی تقاطع غیر هم‌سطح جانباز تردد شهروندان راحت‌تر می‌شود گفت: اهواز به دلیل جنگ از قافله توسعه و بازسازی باز مانده است
 
 
 

به گزارش سایت آماج نیوز، از  خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح جانباز و تعریض پل کیان آباد با بیان اینکه قرار بر این بود که تمام پروژه‌های مربوط به شورای چهارم را تا پایان این‌دوره به اتمام برسد اظهار کرد: استاندار از ما درخواست کرد پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم  و کارهای جدیدتری را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: در این مدت استانداری به لحاظ مالی و پشتیبانی از پروژه‌ها به شهرداری کمک‌های زیادی کرد.

 شهردار اهواز با اشاره به مشکلات پروژه چهار شیر گفت: مشکلات این پروژه بین بخشی بود و برخی دستگاه‌ها با ما همکاری نداشتند.

 وی آب، برق و گاز را از مشکلات پروژه چهارشیر عنوان کرد و افزود: مشکلات پروژه ولایت که دو منطقه اهواز  را به هم وصل می‌کند نیز به وسیله استاندارد حل شد.

 موسوی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی پروژه زردشت هم ۱۲ متر پل کیان‌آباد تعریض می‌شود و هم زیر‌گذری با عرض ۳۳ متر و 6 خط رفت و برگشت می‌تواند قسمت مهم از ترافیک شهر را حل کند.

وی با بیان اینکه خیابان پارس در پیک ترافیک قفل است توضیح داد: اگر زیر‌گذری از سمت راه‌آهن به سمت کیان‌شهر احداث شود به طور حتم افق جدیدی در منطقه کیانپارس به سمت پل صیاد شیرازی ایجاد می‌شود.

وی اعتبار پروژه تقاطع غیر هم‌سطح جانباز را 103 میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد: راه‌اندازی این پروژه علاوه بر قشر جانباز مشکلات رفت و آمد مردم را نیز حل کند.

موسوی با بیان اینکه اهواز به دلیل جنگ از قافله توسعه و بازسازی باز مانده است تاکید کرد: جبران این عقب‌ماندگی تنها با نگاه فرابخشی، اراده ملی و همدلی حل خواهد شد.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های شورای چهارم متذکر شد: شورای چهارم همواره در مسیر و خواست مقام معظم رهبری که همانا اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل است حرکت می‌کند.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: شورای چهارم با وجود اینکه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود اما خوشبختانه کارنامه خوبی را از خود بر جای می‌گذارد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار