30476   1067
تاریخ انتشار: 1395/11/15 15:25
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه تنها سخنرانی کردن مسؤولان کافی نیست و ما منتظر عمل کردن هستیم، گفت: تالاب‌ها باید به منبع درآمد مردم تبدیل شود.

 

به گزارش سایت آماج ، از خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز  جمعه این شهرستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و اشاره به برگزاری همایش روز جهانی تالاب‌ها در اهواز اظهار کرد: در این همایش پیشنهاداتی به منظور احیای تالاب‌ها به عنوان یکی از افتخارات کشورمان ارائه شد تا این داشته‌ها بتوانند به یک منبع درآمد و اشتغال برای مردم تبدیل شوند.

وی با اشاره ارزش تالاب‌ها در کشاورزی و آبزی‌پروری افزود: در صورت توجه به فعالیت و رونق گرفتن تالاب‌ها می‌توان ایجاد اشتغال کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: اینکه برای زنده ماندن تالاب‌ها تنها یک همایش برگزار شود ارزشی وجود ندارد و باید تصمیماتی که در این رابطه گرفته می‌شود به اجرا در آید.

جزایری با تاکید بر اینکه تنها سخنرانی کردن مسؤول برای ایجاد تحول در تالاب‌ها کافی نیست و ما منتظر عمل کردن هستیم به اهانت‌های رژیم آل‌خلیفه به آیت‌الله عیسی قاسم اشاره و تصریح کرد: جرقه‌های انقلاب اسلامی ایران با اهانت به امام خمینی(ره) زده شد و این تذکر را به رژیم آل خلیفه می‌دهیم که این اقدامات بر ضد آیت‌الله عیسی قاسم و علمای شیعه بی‌نتیجه نمی‌ماند.

وی در پایان با اشاره به دهه مبارک فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن عنوان کرد: روز 22 بهمن روز عظمت و اقتدارت ملت ماست و باید با حضور پرشور و گسترده خود در این روز قدردان آن باشیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار