30460   1106
تاریخ انتشار: 1395/11/12 20:38
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی از مسؤولان رده بالای اجرایی در حد نظام نیستند، گفت: نظام بر ضد فسادها و تبعیض‌های موجود است و اگر این مسائل در کشور وجود دارد به نظام و انقلاب مربوط نمی‌شود.

 

به گزارش  سایت آماج از  خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری  در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب  در یکی از مدارس شهرستان کارون با اشاره به خصوصیات امام خمینی(ره) اظهار کرد: وی با همه وجود خداوند را باور داشته و از هیچ فردی هراس نداشتند و به دلیل همین ارتباط با پروردگار خداوند دل‌های مردم را به سمت وی مجذوب کرد.

وی با اشاره به ولایتمداری و مردمداری امام راحل افزود: طبقات مستضعف و محروم جامعه بار زیادی از انقلاب را به دوش داشتند و در زمان انقلاب همراه و یار امام خمینی(ره) بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهداف آرمانی امام راحل تصریح کرد: ایجاد عدالت اجتماعی، متحول کردن جامعه آن زمان، فرهنگ و معنویت از اهداف والای امام بود و در زمان تبعید و خارج کشور نیز ایشان به دنبال آزادی و رها شدن مستضعفان از دست استکبار و همچنین آماده‌سازی شرایط برای ظهور امام زمان (عج) بودند.

حیدری با بیان اینکه امام راحل از مردم می‌خواستند که جواب گلوله را با گل دهند، ادامه داد: در انقلابی که در مصر به وقوع پیوست نیز مردم به دنبال همین حرکت بودند ولی تروریست‌ها اجازه ندادند که حرکت‌های مردم آغاز شود و رفتارهای استکباری بر ضد مردم به کار بردند.

وی با بیان اینکه تحول ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی در دنیا بی‌سابقه و بی‌مثال است خاطرنشان کرد: تا به امروز این‌گونه تحول و حرکت همه‌جانبه‌ای در دنیا به وجود نیامده است.

حیدری با اشاره به پیشرفت‌های ایجاد شده در عصر کنونی گفت: تمام کشورهای دنیا ایستادند تا جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای کشور گرفته شود و اینک به همت رشد علمی و تلاش‌های انجام شده ایران در فهرست هشت کشور هسته‌ای دنیا قرار گرفته است.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور در دنیا اضافه کرد: دنیا این را پذیرفته است که ایران کشور قدرتمندی است و این تحولات جهانی موجود در کشور به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شد.

حیدری ادامه داد: نظام بر ضد فسادها و تبعیض‌های موجود است و اگر این مسائل در کشور وجود دارد به نظام و انقلاب مربوط نمی‌شود، ما باید قدر انقلاب خود را بدانیم.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از افرادی که در راس کارهای کشور قرار دارند در حد نظام نبوده و اهداف آن را پیاده نمی کنند گفت: تبعیض‌ها جایی در نظام اسلامی ندارد و امیدواریم که همه با تلاش‌های خود و خدمت کردن در صدد رفع مشکلات باشند تا نظام از هر تهمتی به دور باشد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار