30447   1138
تاریخ انتشار: 1395/11/10 19:39
مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: هدف از انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی حضور این شرکت‌ها در رقابت‌های بین‌المللی است.
 

به گزارش سایت آماج نیوز، از  خبرگزاری فارس از اهواز، بیژن عالیپور ظهر امروز جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری کردن با  شرکت گسترش پاسارگاد اظهار کرد: دلیل انعقاد قراردادها با شرکت‌های داخلی توسعه دادن و افزایش توان و ظرفیت تولید نفت است.

وی با بیان اینکه این عمل باعث وارد شدن شرکت‌های داخلی به رقابت‌های بین‌المللی می‌شود افزود: این قرارداد با شرکت گسترش پاسارگاد برای توسعه سه میدان نفتی در این استان بوده که قراردادهای آن بر اساس مدل‌های جدید در ماه‌های اخیر تدوین و پس از تایید شدن از جانب وزیر نفت در دستور اقدامات و کارهای شرکت ملی نفت قرار داده شد.

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه این قراردادها به دستور وزیر متناسب با سرمایه‌گذاران و توسعه در میادین نفتی صورت گرفت تصریح کرد: از بهمن سال گذشته قراردادهای این شرکت بر دو اساس عملیات محور و ازدیاد برداشت بوده و تا به امروز با 40 شرکت خارجی و داخلی مذاکره کرده‌ایم.

عالیپور ادامه داد: قراردادهایی مانند قرارداد محرمانه دانشگاه صنعتی شریف، کنسرسیوم پرگس و شرکت خارجی به مانند شلمبرژه از قراردادهای مذکور بوده است.

وی با تاکید بر اینکه قرارداد منعقد شده به منظور توسعه، بهره‌برداری از میادین و مخازن بوده است خاطرنشان کرد: تدوین کردن برنامه تولید، برنامه‌های مالی و راهبردی تیم‌های فنی و مدیریتی و مسؤولیت داشتن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این قرار داد از موارد این قرارداد بوده است.

 

برچسب ها:
مناطق نفت خیز ؛ عالیپور ؛ نفت ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار