30432   967
تاریخ انتشار: 1395/11/06 20:06
شهردار کوت عبدالله گفت: در فاز دوم آسفالت بیش از 60 خیابان را هدف گذاری شد و برای اجرایی شدن آن تمام زمینه ها را مهیا شده است.

به گزارش سایت آماج نیوز، پس از روی کار آمدن عدنان غزی، شهردارکوت عبدالله  این شهرداری ظرف مدت 9ماه، شهردار جدید موفق شد، در فاز نخست 62خیابان را در سطح شهر کوت عبدالله آسفالت کند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز، با قیر پاشی خیابان فشار قوی که یکی از خیابانهای اصلی و مهم شهر کوت عبدالله به شمار می رود  رسماً عملیات فاز دوم  نهضت بزرگ آسفالت  شهر کوت عبدالله آغازشد.

 در همین رابطه عدنان غزی در گفت و گو با خبرنگار آماج نیوز اظهار کرد:  در فاز دوم آسفالت بیش از 60 خیابان را هدف گذاری شد و برای اجرایی شدن آن تمام زمینه ها را مهیا شده است.

 وی تصریح کرد:  مجموع خیاباتهایی را که شهرداری کوت عبدالله در این مدت آسفالت کرده است تقسیم کنیم از تقسیم ،(120÷270)رقمی که بدست می آید ،2.25 روز است که به جرات می توان گفت ،با ابن کار مجموعه شهرداری کوت عبدالله توانسته است رکورد بشکند.

شهردار کوت عبدالله توضیح داد: شهرداری کوت عبدالله موفق شد به ازای هر سه روز یک خیابان را آسفالت  کند که این عملکرد در نوع خود کم سابقه است.

غزی با اشاره به حمایت های  شورای شهر کوت عبدالله و ،امام جمعه محترم کارون و فرماندار این شهرستان توضیح داد:  120 خیابان در قالب  14 پروژه مهم ظرف مدت 9 ماهه اول سال  به پایان رسیده است.

شهردار کوت عبدالله در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت خیابان های شهر یکی از مهمترین مطالبات مردم کوت عبدالله بود که با پایان پروژه های آسفالت در فاز اول و آغاز پروژه در فاز دوم رضایت مندی مردم تامین شد.

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار