30409   1123
تاریخ انتشار: 1395/11/04 21:56
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید همگام با شعار سال از تولید ملی حمایت کنند.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خرمشهر، نشست بررسی وضعیت و مشکلات شرکت تولید تلفن همراه  ایرانی جی‌ال‌ایکس ظهر امروز با نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.سامری

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باعث افتخار است که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان برند ملی و ایرانی در خرمشهر واقع‌ شده است، اینکه مجموعه جی‌ال‌ایکس بعد از 10سال فعالیت در شهرک صنعتی خرمشهر با شرایط رکود و تحریم‌های ظالمانه توانسته مقاومت کند نشان از پویایی مجموعه است.

وی افزود: برای هرگونه کمک به این شرکت تولیدکننده تلفن همراه ایرانی آمادگی داریم چراکه این شرکت در حال حاضر تنها تولیدکننده تلفن همراه در کشور است، آمادگی داریم همگام با شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی تمام‌قد جی‌ال‌ایکس را حمایت کنیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ظرفیت‌های خرمشهر را برای حمایت از این تولید ملی بسیج می‌کنیم، از همه مسؤولان می‌خواهیم حمایت کنند چراکه حمایت از این مجموعه اشتغال‌زایی برای جوانان خرمشهری را به دنبال دارد، امیدواریم به‌زودی شاهد اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار خرمشهری در این شرکت بومی باشیم.

حمید سعیدی مدیرعامل شرکت جی‌ال‌ایکس در این نشست گزارشی از وضعیت این کارخانه در خرمشهر ارائه داد و بیان کرد: خوشبختانه در یک سال اخیر توانستیم با ارائه محصولات جدید بعد از یک سال رکورد بار دیگر هم‌وطنان را به خریداری محصولات ایرانی جی‌ال‌ایکس ترغیب کنیم.

وی افزود: با توجه به قرارگیری کارخانه جی‌ال‌ایکس در خرمشهر انتظار داریم مردم خرمشهر آغازگر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به‌ویژه جی‌ال‌ایکس که برند بومی این شهر به شمار می‌آید باشند.

سعیدی اظهار کرد: هر قدر مردم و مسئولان خرمشهری، آبادانی و خوزستانی از محصولات جی‌ال‌ایکس حمایت کنند در واقع زمینه اشتغال نیروهای بومی خرمشهر، آبادان و خوزستانی را فراهم کرده‌اند.

وی گفت: در حال بازسازی بدنه نیروی انسانی کارخانه هستیم، برخی از نیروهای خرمشهری تعدیل‌شده را برای بازگشت به کار فراخوان دادیم، در صورتی‌که روند حمایت از محصولات این شرکت توسط مردم ادامه پیدا کند تمام نیروهای بومی تعدیل‌شده را مجدداً دعوت به کار می‌کنیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار