30403   6317
تاریخ انتشار: 1395/11/03 20:49
استاندار خوزستان گفت: شورای مسکن جداگانه ای به منظور بررسی مسائل شیرین شهر و شهر رامین به زودی تشکیل و برای رفع مشکلات موجود و تامین اعتبارات لازم در بودجه 96 تصمیم گیری می شود.

 

به گزارش سایت آماج نیوز-غلامرضا شریعتی  در حاشیه بازدید از شیرین شهر و روند اجریی پروژه های عمرانی این شهر جدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت های این شهر جدید در ماه های اخیر سریعتر از پیش بینی ها آماده شده و در حال حاضر بخش عمده ای از مشکلات سال های گذشته برطرف شده است. 
وی افزود: آسفالت خیابان ها نیز با سرعت در حال انجام است و مشکلات آب شرب و خدمات رفاهی نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار خوزستان ادامه داد: ساکنان این شهرجدید مشکلاتی در سال های اخیر با مشکلاتی درخصوص تامین آب، برق و تردد مواجه بودند که در زمینه رفع این مشکلات اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته که بخشی از ان رفع و بخشی دیگر نیز در ماه های آینده برطرف می شود.
وی همچنین از بنیاد تعاون ناجا برای رونق دادن به این شهر جدید تقدیر کرد و گفت: خریداری 750 واحد مسکونی و ساخت آن در این شهر جدید باعث ارتقاء و رونق بخشیدن به این منطقه شده و امید است روز به روز شاهد حضور بیشتر مردم در شهرهای جدید استان باشیم.
شریعتی تصریح کرد: در زمان حاضر نیز بخش باغ شهر در این شهر جدید برای اقشار بادرآمد بالاتر در حال ساخت است که باتوجه به متراژ بالای این منازل، بستر مناسب برای حضور هرچه بیشتر مردم فراهم می شود.
وی اظهار کرد: همچنین توسعه گردشگری یکی دیگر از برنامه هایی است که در این شهر جدید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه نیز با سرمایه گذاران متعددی صحبت شده است.
استاندارخوزستان گفت: یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها در زمینه پنل های خورشیدی برای تولید برق است که می تواند تاثیر بسزایی در در رونق منطقه و ایجاد اشتغال در این شهر جدید داشته باشد.
استاندار خوزستان یکشنبه با جمعی از مسئولان استان از شهر جدید شیرین شهر بازدید و کلنگ عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی را در این شهر به زمین زد. 

برچسب ها:
استاندار ؛ شیرین شهر ؛ بازدید ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار