30397   1100
تاریخ انتشار: 1395/11/02 19:39
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به به یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان گفت: این نمایشگاه از روز هفتم بهمن‌ماه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوزاز اهواز، محمد جوروند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و  مطبوعات با تأکید بر اینکه ششمین جشنواره استانی فیلم کوتاه در دستور کار است، اظهار کرد: تاکنون برای این جشنواره 160 فیلم به دست ما رسیده و این جشنواره از 5 آبان آغاز به کار و تا دو روز بعد از آن ادامه می‌یابد.

وی با تأکید بر لزوم رونق قرار گرفتن فیلم کوتاه در استان خوزستان عنوان کرد: خوزستان در بحث فیلم دارای قدمت بوده و فیلم‌سازان زیادی را دارا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه از روز 18 تا 21 بهمن‌ماه جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک برگزار می‌شود، گفت: همچنین جشنواره موسیقی و تئاتر کودک و نوجوان پس از چندین سال وقفه در استان برگزار می‌شود.

جوروند همچنین به یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه از روز 7 بهمن ماه به مدت پنج روز و تا روز دوازدهم در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان 469 ناشر حضور دارند و از این تعداد 26 ناشر در بخش تخصصی عربی آثار خود را ارائه می‌دهند و حدود 66 هزار تعداد عناوین کتاب‌های داخلی و 290 عنوان کتاب خارجی ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید بر وجود تخفیف 30 درصدی کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، تصریح‌ کرد: بانک شهر، بانک عامل این نمایشگاه است.

جوروند با تأکید بر اینکه 650 میلیون تومان مبلغ بن در این جشنواره به مردم ارائه خواهد شد، گفت: ما امسال در این زمینه نسبت به پارسال افزایش 150 میلیونی داریم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار