30394   1124
تاریخ انتشار: 1395/11/01 23:18
نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و بالا رفتن ضریب ایمنی در شهرها و مناطق مختلف گفت: مدت‌ها از وقوع سیلاب در استان می‌گذرد و نیاز است هر چه سریع‌تر خسارات کشاورزان سیل‌زده پرداخت شود.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از خبرگزاری فارس اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز  جمعه این شهرستان با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران و رشادت‌های آتش‌نشانان در این‌گونه حوادث اظهار کرد: در این حادثه این قشر زحمت‌کش با رشادت تمام به کمک‌رسانی به مردم پرداختند و آنها را از خطر نجات و رهایی دادند.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و بالا رفتن ضریب ایمنی در شهرها و مناطق مختلف افزود: یاد و خاطره آتش‌نشانان شهید این حادثه را گرامی داشته و برای تمام کسانی که در این حادثه مجروح و مصدوم شده‌اند از درگاه پروردگار آرزوی شفا و سلامتی را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر و 12 بهمن سال‌روز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور تصریح کرد: امام راحل پس از سال‌ها زندگی در تبعید به کشور بازگشت و این در حالی بود که رژیم شاهنشاهی می‌خواست با به وجود آوردن موانع و مستقر کردن تانک‌ها در فرودگاه مانع بازگشت ایشان باشد.

آیت‌الله جزایری با اشاره به تجمع و اعتراض روحانیون بر ضد این اقدامات رژیم شاهنشاهی خاطرنشان کرد: روحانیون با تجمع خود خواستار بازگشت امام راحل به کشور و رفع موانع بودند و در نهایت امام خمین (ره) با عظمت و شکوه به کشور بازگشتند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات سیل ابتدای سیل امسال و همچین عدم پرداخت خسارات به کشاورزان سیل‌زده عنوان کرد: با توجه به وارد شدن خسارت به کشاورزان لازم است هرچه سریع‌تر مطالبات این قشر زحمت‌کش پرداخت شود.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار