30384   1085
تاریخ انتشار: 1395/10/30 11:34
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه در زمان تحریم‌ها در ارزیابی بین‌المللی جایی نداشتیم، گفت: بعد از مذاکرات عضویت ایران در مجمع بین المللی استاندار صورت گرفت.

 

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از خبرگزاری فارس- از اهواز، نیره پیروز بخت در حاشیه سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان استاندارد پس از 100 سال در ارزیابی مجمع تایید صلاحیت جهانی قرار گرفت اظهار کرد: در گذشته به دلیل وجود تحریم ها این کار امکان پذیر نبود ولی در موفقیت های حاصل شده در مذاکرات این امر محقق شد.

وی با اشاره به عضویت مرحله اول در مجمع آسیا و اقیانوسیه که 32 کشور دیگر نیز حضور دارند افزود: در مرحله دوم نیز دوماه گذشته توسط مجمع بین المللی به عضویت در آمدیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه توسط مجمع بین المللی گواهینامه تیم های مدیریتی کیفیتی را دریافت کردیم تصریح کرد: این گواهینامه در تمام دنیا قابل پذیرش است و مقبولیت دارد.

پیروزبخت با اشاره به اینکه سازمان استاندارد در ساخت و ساز ساختمانی نقشی را ندارد گفت: رعایت کردن استانداردها در ساختمان سازی مربوط به مصالح است که مشمول استاندارد اجباری مالیات هستند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار