30381   4251
تاریخ انتشار: 1395/10/28 21:11
ایوانکوویچ گفت: تیم فولاد رفته رفته به بازی های سنتی و دیرینه فوتبال خوزستان بر می گردد و باتوجه به این که شایستگی های فوتبال تکنیکی خوزستان برای همگان به اثبات رسیده سعی داریم بهترین بازی خود را برابر این تیم ارائه دهیم.

 

 

به گزارش سایت آماج نیوز-برانکو ایوانکوویچ سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان یکی از تیم هایی بوده که در سال های گذشته تاکنون خدمات ارزنده ای در جهت توسعه فوتبال ایران ارائه کرده و اکنون نیز یکی از تیم های خوب لیگ است. 
وی افزود: این تیم در سال های گذشته فرازو نشیب هایی داشته اما با این وجود تاکنون موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ شده و این نشان می دهد تیم قدرتمندی است. 
سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس همواره یکی از بازی های جذاب و تماشاگرپسند لیگ بوده و پیش بینی می کنیم دراین بازی نیز هردو تیم بازی خوب و جذابی ارائه دهند. 
وی بیان کرد: تیم فولاد در بازی های رودر روی پرسپولیس بهتر کار کرده که به همین جهت سعی داریم در این هفته بازی با کیفیت تری را برابر این تیم به نمایش بگذاریم. 
ایوانکوویچ تصریح کرد: تیم فولاد رفته رفته به بازی های سنتی و دیرینه فوتبال خوزستان بر می گردد و باتوجه به این که شایستگی های فوتبال تکنیکی خوزستان برای همگان به اثبات رسیده سعی داریم بهترین بازی خود را برابر این تیم ارائه دهیم. 
وی ادامه داد: این تیم از تک مهره های خود نهایت استفاده را می برد که در این زمینه نیز برنامه هایی را در دستور کار داریم.
سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: تیم ما در این بازی فرشاد احمد زاده را به دلیل محرومیت و رامین رضاییان و محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم فولاد تا هفته شانزدهم لیگ برتر با 23 امتیاز رده ششم جدول و تیم پرسپولیس با 35 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار