30359   5831
تاریخ انتشار: 1395/10/25 18:33
تا پایان اردیبهشت ماه فاز اول این پروژه که شامل تردد خودروهای سبک و سنگین از فلکه ی نفت به سمت شهرستان ماهشهر است به پایان می رسد.

 


به گزارش آماج نیوز-سید خلف موسوی شهردار در بازدید از  پروژه سگمنت های بتنی پیش ساخته ی عرشه اصلی پروژه های تقاطع چند سطحی جنوب غرب کشور تصریح کرد: موانع  این پروژه با همکاری استاندار خوزستان و دستگاه های اجرایی رفع شده است لذا احداث سگمنت های بتنی پیش ساخته ی عرشه اصلی از اهمیت خاصی برخوردار  و لازم است اگر مانعی به وجود می آید به سرعت رفع شود. وی ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه فاز اول این پروژه که شامل تردد خودروهای سبک و سنگین از فلکه ی نفت به سمت شهرستان ماهشهر است به پایان می رسد.
 
 وی با اشاره به پروژه ی تقاطع چند سطحی جنوب غرب کشور جهت تکمیل محور های بزرگراه های پاسداران و مدرس ، عنوان کرد: این تقاطع چند سطحی از سال گذشته آغاز شده است و آن گونه که منعقد شده است، زمان اتمام پروژه 36 ماه می باشد.
 شهردار اهواز  ادامه داد: این پروژه زیبا ترین تقاطع غیر هم سطحی که تا به امروز در کلانشهر اهواز احداث شده  به حساب می آید و قطعا یکی از نمادهای زیبای شهر خواهد شد، این رو گذر در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هنوز نامگذاری نشده است، اما خواسته ی من بر نامگذاری شهید مدافع حرم (هادی کج باف) است. 
 
شهردار اهواز در پایان ، در خصوص اقدامات دیگر خود گفت: احداث دو تقاطع هم سطح دیگر که شامل، تقاطع غیر هم سطح زردشت در جاده ی پدافند اتصال کیانشهر به شمال اهواز به پل کمر بندی و همچنین به جاده ی انتهایی کیانپارس و تقاطع فولاد خوزستان انتهای امام شرقی، به طرح های ماندگار اضافه خواهند شد. از حمایت استاندار خوزستان، پلیس راهور، شرکت توزیع نیروی برق، برق منطقه ای، مخابرات، آب و فاضلاب که در تاسیسات احداث پروژه نقش ویژه ای ایفا کردند سپاسگذارم.




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار