211045   1969
تاریخ انتشار: 1400/09/07 18:52
مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبادان از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش آماج نیوز، مصطفی رضایی، مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبادان گفت: ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال گذشته با کمک و همت خیرین در این شهرستان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه آزادی یک زندانی غیرعمد با کمک ۲ بانوی خیر انجام شد، اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان، یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از سوی افراد نیکوکار در شهرستان جمع‌آوری و پرداخت شد.

رضایی بیان داشت: انجمن حمایت از زندانیان آبادان از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با هدف خدمت و کمک به خانواده‌های زندانیان آغاز کرده و در یک سال گذشته سعی کرده با استفاده از افراد خوشنام و مورد اعتماد مردم کمک‌های قابل توجهی را انجام دهد.

این مقام مسئول جمع‌آوری و اهدای بسته‌های معیشتی و کمک‌ مالی برای خانوده‌های زندانیان را بخشی از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان آبادان عنوان کرد و ادامه داد: به منظور کمک و حرفه آموزی به زندانیان، کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای نجاری،  خیاطی، جوشکاری و برقکاری با هفت دستگاه اهدایی در حال فعالیت است.

مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبادان تصریح کرد: مردم و خیران سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند به شماره حساب بانک ملی  ۰۱۰۷۸۹۶۳۷۳۰۰۲ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۷۰۵۰  انجمن حمایت زندانیان شهرستان آبادان واریز کنند.

حجت الاسلام علی صحنی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آبادان گفت: زندانیان جرائم غیرعمد بنا به اتفاقی ناخواسته مرتکب جرم و گاهی اوقات این افراد بنا به کمبودها و تحت تاثیر شرایط خاص دچار مشکل می‌شوند.

وی اظهار داشت: به حبس رفتن این افراد علاوه بر تحمیل هزینه‌ گزاف به دولت و نظام ، موجب تاخیر در پرداخت بدهی مالی آنها می‌شود و شایسته است برخی دستگاه‌های مسئول، با ایفای نقش مسوولیت‌ اجتماعی به خانواده‌ها و این افراد کمک کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار