211039   1842
تاریخ انتشار: 1400/09/07 09:58
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واحدهای سیار عملیات واکسیناسیون کرونا را انجام می دهند.

به گزارش آماج نیوز، مهران احمدی بلوطکی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در تشریح برنامه استقرار واحد سیار واکسیناسیون کووید-١٩ طی امروز، یکشنبه ۷ آذر ماه گفت: واکسیناسیون سیار به منظور سهولت دسترسی مردم به واکسن کرونا و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ در حال انجام است.

وی موجودی واکسن‌ این واحدها را سینوفارم و برکت عنوان کرد و اظهار داشت: واحد سیار شماره یک واکسیناسیون کرونا در منطقه پردیس، جنب مرکز خدمات جامع سلامت از ساعت ۹ صبح مستقر شده و عملیات تزریق واکسن تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه دارد.

به گفته احمدی بلوطکی واحد سیار شماره ۲ نیز از ساعت ۱۵ در کوی سیاحی، خیابان فلاح مستقر می‌شود و فعالیت خود را تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داد.

این مقام مسئول بیان کرد: واحد سیار واکسیناسیون شماره ۳ از ساعت ۱۰ صبح در شهرک برق، مقابل نمایشگاه گلستان، خیابان ۷ عمران مستقر شده و تا ساعت ۱۶ آماده پذیرش شهروندان و اهالی منطقه مذکور برای تزریق واکسن سینوفارم و برکت است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز به استقرار واحد سیار واکسیناسیون شماره ۴ از ساعت ۸ صبح در روستای الباجی اشاره کرد و اذعان داشت: این واحد تا ساعت ۱۳ امروز نیز عملیات واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به شناسایی نوع جهش یافته و بسیار خطرناک کرونا ویروس در کشور‌های دیگر، گروه‌های سنی مختلف و به ویژه دانش آموزان که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، با مراجعه به نزدیک‌ترین محل واکسیناسیون، نسبت به ایمن سازی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار