211027   1989
تاریخ انتشار: 1400/09/06 09:29
سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» برای تسریع در حمایت از مددجویان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

 

به گزارش آماج نیوز، لفته میاحی، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به آغاز به کار رسمی سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» در سطح استان گفت: از این طریق درخواست‌های مددجویان و سایر نیازمندان به شکل ساده و سریع‌تر رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی موفق سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» به صورت پایلوت طی یک ماه اخیر اظهار داشت: از امروز شنبه، ۶ آذر تا پایان دی ماه امسال، ۳۵۰ مددکار امداد و مراکز نیکوکاری با مراجعه به مددجویان ساکن در شهر‌ها و روستاها، اطلاعات آن‌ها را در این سامانه ثبت می‌کنند.

میاحی با درخواست از همه خانوار‌های تحت حمایت برای همراه داشتن شماره تلفن و کد پستی به نام خود هنگام مراجعه مددکاران بیان کرد: مددجویانی که دسترسی به اینترنت دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس soha.emdad.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز‌های آینده مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی می‌توانند از خدمات این دفاتر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار