211024   1987
تاریخ انتشار: 1400/09/03 18:33
مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیش از ۲ هزار دستگاه کولر بین نیازمندان به مناسبت هفته بسیج توزیع شد.

به گزارش آماج نیوز، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح تا کنون طی امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کولر به منظور رفع مشکلات منازل مددجویان توزیع شده است، گفت: توزیع وسایل سرمایشی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه کولر با مشارکت شرکت فولاد اکسین و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اهدا شده است، اظهار داشت: این کولر‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد، مشارکت‌های مردمی و سازمان‌ها و شرکت‌ها تأمین شده اند.

شیبه با تاکید بر اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیاز‌های مددجویان تحت حمایت نیست، تصریح کرد: با همکاری افراد نیکوکار، خیرین و سازمان ها، زمینه خرید کولر‌های فراهم می‌شود و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولر‌ها میان آنان توزیع خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، بیان داشت: توزیع تجهیزات سرمایشی با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تعداد کولرآبی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب و هوایی هر اقلیم توزیع می‌شود، ادامه داد: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسایل سرمایشی که نداشتن این وسایل خنک کننده آرامش خانوار‌های نیازمند را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار