211023   2128
تاریخ انتشار: 1400/09/03 16:31
رئیس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط یک تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی خبر داد.

به گزارش آماج نیوز، رضا حفیظی، رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: براساس وظایف نظارتی این اداره در جهت ارتقاء سلامت غذایی جامعه و بازدید‌های مشترک با مرکز بهداشت استان که به صورت مداوم و مستمر در سطح شهر اهواز از مراکز عرضه انجام می‌شود، بیش از یک تن مواد و فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی به دلیل تاریخ منقضی بودن در سطح شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل؛ انواع گوشت ماهی، مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد بوده است که  این مواد غذایی هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، جمع آوری و ضبط شده‌اند.

حفیظی تصریح کرد:  ۸۰۰ واحد عرضه و فروش مواد خام دامی در اهواز فعالیت می کنند و کارشناسان اداره دامپزشکی بر فرآیند تولید، کشتار و عرضه گوشت دام و طیور نظارت مستمر دارند و گروه‌های ثابت و سیار همه روزه بر این امر اهتمام ویژه به خرج می دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم که از خرید هر گونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات، برچسب و جت پرینت خودداری و هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار