211007   2143
تاریخ انتشار: 1400/09/01 18:32
طرح راهداری زمستانه و خدمات جاده ای در محورهای مواصلاتی خوزستان با استقرار ۳۱ تیم راهداری آغاز شد.

به گزارش آماج نیوز، محمد جولانژاد، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به نزدیکی فصل زمستان و آغاز بارش‌ها در استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور پیشگیری و جلوگیری از انسداد محور‌های مواصلاتی اقدام به برگزاری مانور زمستانی راهداری کرد.


وی بیان کرد: به منظور آمادگی برای پیشگیری و جلوگیری از بسته شدن محور‌های استان در اثر بارش برف، ریزش کوه و وقوع سیلاب، از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۴۵۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه بهره خواهیم گرفت.

جولانژاد اظهار داشت: امسال ۳۱ تیم راهداری در محور‌های مواصلاتی خوزستان در طرح زمستانه فعال خواهند بود و در محور‌ها مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه نسبت به رفع انسداد مسیر‌ها اقدام کنند و امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محور‌های استان نباشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح راهداری زمستان و خدمات جاده‌ای، از امروز یک آذرماه آغاز و تا ۲۵ اسفندماه امسال ادامه دارد و بلافاصله پس از اتمام این طرح، طرح راهداری نوروزی در محور‌های خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار