211005   1917
تاریخ انتشار: 1400/09/01 17:24
بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان تک رقمی شد.

به گزارش آماج نیوز، فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازبا بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان تنها ۸ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری شده اند گفت: این آمار در ۲۰ ماه که از شیوع بیماری کووید-۱۹ می‌گذرد، بی سابقه است.

وی تعداد قربانیان کرونا طی مدت مذکور را ۲ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار با توجه به جمعیت استان مطلوب است، البته برای کارکنان این دانشگاه فوت هر یک نفر هم دردناک است.

ابول نژادیان نقش واکسیناسیون در کنترل بیماری کووید ۱۹ در استان را چشمگیر توصیف کرد و بیان داشت: از همه افرادی که واکسن نزده اند خواهشمندیم هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به پایگاه‌های فعال در سطح استان مراجعه کنند تا شاهد ثبات وضعیت باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت نباید باعث عادی انگاری شهروندان شود، تصریح کرد: ویروس کرونا از بین نرفته و آتش زیر خاکستر است و هر لحظه ممکن احتمال دارد شعله ور شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: بنابراین همه افراد باید همچنان در فضا‌های عمومی ماسک بزنند و فاصله اجتماعی خود را رعایت کرده و بهداشت فردی و عمومی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

در آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲ شهرستان دزفول و رامهرمز در خوزستان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار