211004   2145
تاریخ انتشار: 1400/09/01 16:47
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون، ۷۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش آماج نیوز، رضا رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از طرح مسکن مهر به عنوان طرحی بسیار ارزشمند و مفید برای خانه دار شدن مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه یاد کرد و گفت: در استان عملیات احداث ۱۰۳ هزار واحد مسکن مهر آغاز و حدود ۷۶ هزار واحد آن در سال‌های اخیر به متقاضیان تحویل داده شد و افراد در منازل خود مستقر شدند.

وی افزود: اگرچه برخی بخش‌ها و مناطق با کمبود‌هایی مواجه هستند و تعدادی از واحد‌های مسکن مهر نیمه تمام مانده اند، اما بسیاری از خوزستانی که توان خرید مسکن نداشتند، در قالب این طرح خانه دار شدند و در حال حاضر ۲۷ هزار واحد از آن‌ها باید تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند.

رضایی به وجود حدود ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های جدید رامین و شیرین شهر اشاره و بیان کرد: حدود ۱۶ هزار واحد مسکن دیگر نیز در شهر‌های با جمعیت بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت خوزستان وجود دارد که از این تعداد، ۸ هزار واحد آن درگیر مسائل حقوقی هستند و پرونده آن‌ها در مراجع قضایی استان مفتوح است و در مرحله تعیین تکلیف قرار دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۸ هزار واحد دیگر مشکلی ندارند و بخش عمده‌ای از آن‌ها در حال احداث هستند، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تلاش داریم تا یک سال آینده و با توجه به اینکه اولویت دولت سیزدهم تکمیل و تحویل این واحد‌ها است، آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار