210995   412
تاریخ انتشار: 1400/08/30 19:06
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: عملیات آسفالت و بهسازی بیش از ۱۴.۵ کیلومتر از جاده روستایی در هویزه در حال انجام است.

به گزارش آماج نیوز، قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به جذاب اعتبارات نفت و تداوم فاز اول عملیات اجرایی آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی به طول ۱۴.۵ کیلومتر و پروژه توسعه راه‌ها در هویزه گفت: بهسازی راه روستایی مسیر هویزه- احمد آباد - عطابیه شمالی به طول ۱.۵ کیلومتر و با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.


وی بیان داشت: عملیات بهسازی راه روستایی مسیر چهاراه قدس - روستای ال‌هایی به ۳/۵ کیلومتر با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهسازی راه روستایی مسیر چهاراه قدس- پل رمضان (هورت عاگول) به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ادامه دارد.

ساعدی بهسازی راه روستایی مسیر دغاغله - پل نیسان (بیت کوار) به طول ۲ کیلومتر و با صرف هزینه‌ای معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را ازدیگر پروژه‌های در حال اجرا عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همچنین بهسازی راه روستایی ورودی روستای گریشیه به طول ۳/۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در حال انجام است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی مربوط به فاز اول است و پیگیری‌های به منظور جذب اعتبارات موردنیاز فاز دوم و تکمیل بهسازی راه روستایی هویزه انجام شده و پس از جذب آنها، عملیات‌های مربوطه اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار