210985   2365
تاریخ انتشار: 1400/08/29 15:09
مسئول بسیج رسانه خوزستان از تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد.

به گزارش آماج نیوز، سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه خوزستان به تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تصمیم شورای سیاست‌گذاری تا ۱۰ آذر ماه امسال اشاره کرد و گفت: این مهلت برای ارسال آثار به جشنواره مذکور قابل تمدید مجدد نیست.

وی با بیان اینکه این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان خوزستان محسوب می شود، اظهار کرد: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار خواهد شد.

بهمئی موضوعات جشنواره را شامل؛ دفاع مقدس، کرونا و کمک‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و همچنین مدیریت مصرف و صرفه جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ را از محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد.

این مقام مسئول بیان داشت: علاقمندان و خبرنگارانی که تمایل به شرکت در جشنواره مذکور را دارند، می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir یا به صورت فایل فشرده شده (زیپ) به شماره ۰۹۰۱۱۷۹۳۸۰۴ دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار