210966   2075
تاریخ انتشار: 1400/08/28 00:15
مراسم رونمایی از تندیس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان با حضور جانشین سپاه خوزستان و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

به گزارش آماج نیوز، سردار باقری، جانشین سپاه خوزستان در مراسم رونمایی تندیس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: این جشنواره از مهم ترین جشنواره های رسانه ای استان به شمار می رود.

 وی افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تولید محتوای فاخر و تشویق و ترغیب اصحاب رسانه در جهت تولیدات رسانه ای توسط بسیج رسانه  برگزار می شود.

بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را یکی مهم‌ ترین برنامه های بسیج رسانه در استان عنوان کرد و اظهار داشت: این جشنواره با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود.

وی دفاع مقدس، کرونا و کمک ‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن ‌شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی را از محورهای مهم ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام کرد و ادامه داد: همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای این جشنواره است.

بهمئی مبارزه با آسیب‌ های اجتماعی را از دیگر محورهای جشنواره نام برد و بیان داشت: مدیریت مصرف و صرفه‌ جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه محورهای دیگر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر محسوب می شوند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع زدایی ‌ها نیز از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر است و علاقمندان می توانند آثار خود را با این موضوع تا 30 آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان؛ خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir ارسال کنند و در این جشنواره شرکت ‌کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار