20337   1196
تاریخ انتشار: 1395/10/21 10:04
در وصف آیت الله هاشمی رفسنجانی همین بس که امام راحل(رض) فرمودند: نهضت زنده است تا هاشمی زنده است.

به گزارش خبرنگار آماج نیوز از تهران-صبح امروز سید محمد حسین احمدی شاهرودی در حاشیه مراسم تشیع هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار آماج نیوضمن عرض تسلیت عالم مجاهد هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: در وصف آیت الله هاشمی رفسنجانی همین بس که امام راحل(رض) فرمودند: نهضت زنده است تا هاشمی زنده است.

وی با اشاره به مثل معروفی که بین ایرانی ها عمومیت پیدا کرده مبنی بر اینکه ایرانی ها مرده پرست هستند متذکر شد: البته این مثل در خصوص هاشمی رفسنجانی کلیت ندارد اما در مورد ما مصداق دارد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به این دلیل که ما از ظرفیت و توانایی هایی آیت الله هاشمی رفسنجانی مخصوصا در سال های اخیر به خوبی استفاده نکردیم.

احمدی شاهرودی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های هاشمی رفسنجانی می توانست حلال بسیاری از مشکلات ایران و جهان تشیع باشد

وی با اشاره به تسلیت کشورها و شخصیت های مختلف سیاسی به مناسبت ارتحال آیت االه هاشمی رفسنجانی توضیح داد: جان کری خبیث و حتی کشور های عربی که نسبت به حقد و کینه داشتند ارتاح آیت االه هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند ما می توانستیم از این ظرفیت ها در جهت اعتلاء تشیع استفاده کنیم.

احمدی شاهرودی با بیان اینکه آیت االه هاشمی شاهرودی ارتباط بسیار خوبی با جهان داشت توضیح داد: ارتباطات شخص هاشمی رفسنجانی می توانست تحولات خوبی را رقم بزند

وی با ابراز تاسف از فقدان این عالم عالیقدر گفت: اکنون چه فایده است که ایشان دیگر نیست و زمانی که بود آنطور که باید به وی اختیارات ندادیم.

احمدی شاهرودی گفت: به طور حتم اگر به آیت االه هاشمی رفسنجانی اختیارات داده می شد بر اساس شخصیت جهانی که داشت می توانست در حل بسیاری از مشکلات کشور و جهان و حتی مشکلاتی که در کشور های بحرین ، عربستان سعودی و فلسطین است موثر واقع شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پایان  با بیان اینکه آیت االه هاشمی از هیچ خدمت به نظام و رهبری دریغ نکرد برای ایشان از درگاه خداوند منان طلب رحمت و مغفرت درخواست کرد.

 

 

برچسب ها:
خبرگان ؛ احمدی شاهرودی ؛ تشیع ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار