20332   3928
تاریخ انتشار: 1395/10/20 21:42
اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره تعلق خاطر بالایی به خوزستان و رونق صنعت کشاورزی در این استان داشته و همواره بر استفاده حداکثری از ظرفیت های آن تاکید می کرد.

 


غلامرضا شریعتی  درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مراسم عزاداری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی درحضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار اهواز اظهارکرد:ایستادگی و ثبات در رای و اعتماد به نفس بالا از جمله شاخص های مهم شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و در تمامی دوران خدمت خود هیچ اقدامی را خارج از منطق انجام نداد.
وی افزود:آیت الله هاشمی درتمامی مسئولیت های خود، اداره جامعه را درمسیر تدبیر، عقل و اعتدال پیش برد و در این مسیربا تحمل انتقادات شدید و سختی های فراوان اجازه نداد به نظام خدشه ای وارد شود.
استاندارخوزستان تصریح کرد: آیت الله هاشمی هیچگاه انتقادی از نظام نداشته و پیروی از ولایت فقیه را همواره سرلوحه کار خود قرار می داد و ارتباط خوبی با مراجع عالی قدر کشور داشت.
وی بیان کرد: ایشان همواره تعلق خاطر بالایی به خوزستان داشته و در جلساتی که ایشان را ملاقات می کردیم این علاقه خود را بارها اعلام و بر تلاش برای توسعه و پیشرفت این استان تاکید داشت.
شریعتی تصریح کرد: همچنین ایشان در دوران دفاع مقدس در خوزستان حضوری پررنگ داشت و پس از جنگ تحمیلی نیز همواره بر توسعه و رونق کشاورزی در این استان تاکید می کرد.
وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی قابلیت ها و پتانسیل های خوزستان را در حدی می دانست که بتواند تمامی کشور را اداره کند وهمواره تاکید داشت که باید برای بارور شدن این پتانسیل ها تلاش و برنامه ریزی شود.
مراسم سوگواری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مقامات استان خوزستان در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد. 
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب براثر عارضه قلبی در سن 82سالگی دار فانی را وداع گفت.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار