20323   1063
تاریخ انتشار: 1395/10/19 22:34
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یکی از معضلات مهم استان بحث اشتغال است که وضعیت بیکاری در خوزستان از نرخ بیکاری کشور هم بالاتر است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی حسین حسین‌زاده در مراسم تودیع و معارفه  فرمانداران سابق و جدید شهرستان کارون که در محل فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله برگزار شد اظهار کرد: استقبال بسیار خوب مردم در این مراسم در واقع نشان دهنده این است که فرماندار سابق طی زمان تصدی مسؤولیت فرمانداری برای مردم خوب کار کردند.

وی بیان کرد: با این استقبال مردم، مطمئنا مسؤولیت فرماندار جدید نیز سنگین‌تر است البته در این راه هم نیاز به حمایت‌های بسیار دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه قول می‌دهم که یک توجه و اعتبارات ویژه‌ای را برای شروع کار فرماندار جدید از استاندار درخواست کنم متذکر شد: امیدواریم به وسیله این حمایت‌ها شاهد جهش و پیشرفت کار بیشتری در این شهرستان باشیم.

حسین‌زاده گفت: در آغاز کار استاندار با توجه به ویژگی‌ها و مسائلی که در سطح استان وجود داشت در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید و اقداماتی که در حوزه سیاست‌های خارجی انجام شد انتظار می‌رود مسائل و مشکلات مردم به زودی حل شود.

وی با اشاره به تعیین چهار راهبرد خود در معاونت سیاسی اجتماعی تا پس پایان مسؤولیت در معاونت در چهارچوب همین چهار راهبرد پاسخگو باشد متذکر شد: یکی از معضلات مهم استان بحث اشتغال است که وضعیت بیکاری در خوزستان از نرخ بیکاری کشور هم بالا‌تر است.

حسین‌زاده یکی از اولویت‌های معاونت اجتماعی سیاسی را رفع بیکاری عنوان کرد و افزود: باید نگاه اجتماعی به مسائل اقتصادی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با تکیه بر ظرفیت‌های بسیار زیادی که خوزستان دارد می‌توانیم راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در این استان تحقق ببخشیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه جامعه بدون امید نمی‌توان به زندگی خود ادامه دهد و ایجاد ناامیدی در دل‌های مردم یک جفای بزرگ است یادآور شد: ظرفیت‌های داخلی فراوانی در استان داریم که باید بالفعل و در راستای تأمین منافع و خواسته‌های مردم استفاده شود.

وی با اشاره به وجود حوزه‌های نفتی و منابعی که در خوزستان وجود دارد ابراز امیدواری کرد: یک میلیارد و 600 میلیون دلار در این حوزه‌ها سرمایه گذاری کنیم ضمن اینکه در زمینه آب و فاضلاب و گاز نیاز به جذب یک میلیارد دلار اعتبار است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مسائل معیشتی مردم سبب ایجاد مشکلات بسیاری شده که انتظار می‌رود نسبت به تقویت معیشت مردم همت و تلاش زیادی کنیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار