20319   954
تاریخ انتشار: 1395/10/16 22:24
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اعطای تسهیلات تا سقف 150 میلیون تومان به طرح‌های بانوان کارآفرین توسط صندوق مهر امام رضا(ع)، گفت: دولت یازدهم توانایی جوابگویی به مسائل اشتغال را ندارد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری در نشست کمیته اقتصادی این  شهرستان اظهار کرد: فرصت‌ها در شهرستان خرمشهر وجود دارند و کارهایی که باید انجام شود، باید قدم‌ به‌ قدم پیش برود.

وی با تاکید بر اینکه در بحث‌های شهرستان سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد، ادامه داد: بدون تعارف اعلام می‌کنیم که دولت یازدهم برای جوابگو بودن به مسائل اشتغال توانا نیست و به همین دلیل ما به سمت و سوی بخش خصوصی آمده‌ایم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر قرار است به امید اینکه دولت در بحث اشتغال وارد شود، منتظر بمانیم، باید سال‌های سال بگذرد.

سامری عنوان کرد: الان دیگر مثل سابق نیست که نام خرمشهر در میان مسؤولان آورده شود به آن اهمیت دهند الان ما در مجلس همچون جنگ در حال عمل هستیم، رئیس جمهور و وزیر به صراحت وعده می‌دهند اما بعد از موضوع خود فرار می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد یک کانون برای محوریت بانوان، اظهار کرد: ما به دنبال توانمندی، بلوغ و نبوغ خفته در بانوان خرمشهری هستیم تا این توانمندی که در اتاق خاموش است را روشن کنیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوره قبل مجلس بنده در یکی از شهرها به دیدن بازارچه بانوان رفتم و آن را زیرنظر گرفتم اما امکان احداث آن در شهرستان میسر نبود.

وی با تاکید بر اینکه در خرمشهر مشکلات زیاد است، عنوان کرد: ما حاضر هستیم که ایده‌های بانوان را ثبت و تسهیلات را برای آنها طلب و پیگیری کنیم و به دنبال موضوع آنها برویم.

سامری اذعان کرد: ما از شهردار خواستار هستیم که ظرف یک هفته وضعیت این زمین خالی را برای احداث بازارچه ویژه بانوان کارآفرین مشخص کند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال این هستیم که پس از عرضه صنایع یک نمایشگاه در پایانه مرزی احداث کنیم و در این بحث می‌توانیم از دیگر شهرستان‌ها نیز دعوت کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: ما می‌توانیم از صندوق مهر امام رضا(ع) به این طرح و ایده‌ها تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات اعطا کنیم.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار