20315   3437
تاریخ انتشار: 1395/10/16 12:48
آیت‌الله موسوی جزایری: اقتصاد مقاومتی از روستاها آغاز شود/ تولیدات خانگی باید افزایش پیدا کند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت قیام 15 دی ماه 57  در بخش صیدون این شهرستان اظهار کرد: 388 سال پیش مردان شریف و با فضیلت همین منطقه حماسه آفریدند و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: آن بزرگ‌مردان به امر رهبری پاسخ لبیک گفتند و اگر چه امروز در بین ما نیستند ولی افتخاری بزرگ آفریدند. آنان پیشکسوتان شهادت هستند و ما با خدای خود پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس راهشان را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه  استان خوزستان تصریح کرد: اگر امروز ایران ما جزیره امن و ثبات است و دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا در برابر قدرت ما هراس دارند به این دلیل است که ما هرگز با دشمنان اهل بیت در صلح نبوده‌ایم.

آیت‌الله موسوی‌جزایری عنوان کرد: اسلام علوی هرگز با اسلام یزیدی و اموی صلح نخواهد کرد و اگر تاکنون برای ما مشکلاتی بوجود آورده‌اند ولی نتوانسته و نمی‌توانند به مرکز پایداری ما نزدیک شوند.

وی حفظ ارزش‌ها را عمل به تکلیف شرعی دانست و افزود: بزرگ‌مردان دیروز به تکلیف خود عمل کرده‌اند، تکلیف شرعی امروز عمل به اقتصاد مقاومتی است. ما باید اقتصاد مقاومتی را از روستاها شروع کنیم و به تولیدات خانگی بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان با اشاره به وجود طرح‌هایی برای انتقال آب صیدون به استان‌های هم‌جوار اظهار کرد: من اعلام می‌کنم و می‌گویم از شنیدن این موضوع ناراحت هستم و  صریحاً با این موضوع مخالفم. اگر همسایگان ما نمی‌شنوند مطالب ما را به گوش آنها برسانید.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار