20293   10224
تاریخ انتشار: 1395/02/22 16:32
در جريان بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي نفت تهران؛
در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي، از ميان 14 شركت و سازمان ستادي شركت ملي نفت ايران، عنوان «كانتر برتر» را كسب كرد.

به گزارش  سایت آماج نیوز و به نقل از روابط عمومي اين شركت، اين انتخاب بر اساس ارزيابي 3 روزه كارشناسان و با بررسي جميع فعاليت هاي نمايشگاهي و غرفه داري شامل: نوع تعامل با مخاطب، تشكيل ميزگردها و جلسات تخصصي، برگزاري نشست هاي خبري و فعاليت هاي رسانه اي، كيفيت بروشورها، لوح هاي فشرده و محتواي محصولات تبليغاتي انجام شد.


روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در مدت 4 روزه نمايشگاه بيش از 14 جلسه هماهنگي و اطلاع رساني برگزار كرد كه از آن ميان 5 نشست با سازندگان و صاحبان فناوري و 9 نشست با حضور مديران و خبرنگاران رسانه هاي جمعي بوده است.


حضور كارشناسان و مديران ارشد شركت در غرفه، پاسخگويي مناسب و راهنمايي صحيح مراجعان به كانتر مناطق نفتخيز جنوب و همچنين كيفيت و محتواي بروشور ها ي توزيع شده از جمله معيارهاي ارزيابي كانتر برتر بوده است.

بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي روزهاي 16 تا 19 ارديبهشت ماه جاري در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار