20274   8346
تاریخ انتشار: 1395/02/20 17:50
پارسال محقق شد
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از هزینه کرد حدود ٥٠٠ میلیارد ریال در بخش تامین کالاهای مورد نیاز صنعت حفاری ساخت داخل در سال ٩٤ از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش سایت آماج نیوزو به نقل از شانا، حیدر بهمنی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: پارسال اعتبار قابل توجهی نیز در زمینه تدوین دانش فنی و پروژه های پژوهشی مرتبط با حفاری اختصاص داده شد.

وی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی کار بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت حفاری در این شرکت پرشتاب دنبال می شود.

بهمنی با بیان این‌که پارسال بیش از یک هزار و ٥٠٠ قطعه و تجهیز پرمصرف دکلهای حفاری و تجهیزات خدمات فنی مهندسی به تیراژ حدود ٨٥ هزار قلم با همکاری سازندگان و صنعتگران داخلی بومی سازی شده است، گفت: با تولید این قطعات در داخل، خرید و تامین آنها از  خارج متوقف شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال ٩٥، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» ، تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران که از شرکتهای پیشگام در صنعت نفت در زمینه ساخت داخل است، در سال جاری نهایت توان خود را برای شتاب بخشی به بومی سازی اقلام راهبردی صنعت حفاری به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر این که دانش حفاری در کشور سالهاست بومی شده است، گفت: این شرکت اکنون توان ارائه عملیات حفاری و خدمات جانبی این صنعت را در هر نقطه از مناطق نفتخیز جهان دارد و حضور فعال در پروژه‌های بین المللی از اهداف کلان شرکت است. ‌

وی یادآور شد: این شرکت هم اکنون افزون بر تامین نیازهای صنعت نفت کشور در بخش عملیات حفاری چاههای نفت و گاز و خدمات جانبی، صدور خدمات فنی و مهندسی در دستور کار خود قرار داده است.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار