20263   9735
تاریخ انتشار: 1395/02/19 15:57
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت امسال، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر داشته است.

به گزارش سایت آماج نیوز وبه نقل از شانا،علی مروی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه، ١٩ اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با بیان این که حضور شرکتهای داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه بی‌نظیر است، گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت امسال، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر داشته است.

حسین امیری خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز در خصوص بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: بدون تردید توافق برجام اثر مثبت خود را بر روی این نمایشگاه گذاشته است.

وی افزود: حضور شرکتهای متعدد خارجی در این نمایشگاه نشان دهنده وجود آرامش و امید در اقتصاد کشور است که البته نباید از شرکتها و سازندگان داخلی غافل شویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باید از ظرفیتهای یکدیگر بهره‌مند شوند، گرچه اعتقاد دارم دولت و مجلس باید فضای رقابتی، مناسب و مساوی برای شرکتهای ایرانی و خارجی ایجاد کنند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار