20253   8330
تاریخ انتشار: 1395/02/18 18:34
منطقه بحرکان هندیجان به مکان گردشگری در استان خوزستان تبدیل می شود.

هندیجان باتمدنی ۳هزارساله همواره مورد توجه  اکثرگردشگران بود ه با سواحلی زیبا و مکان های تفریحی و تاریخی ولی به علت کمبودامکانات و شرایط  آب وهوایی وگرمای زود رس استان خوزستان نیاز به توجه و همکاری مسؤلان استانی برای رونق منطقه گردشگری هندیجان به ویژه منطقه بحرکان است.

بهروز شعبانی در گفت وگو با خبرنگار آماج نیوز  در باره منطقه گردشگری  بحرکان در هندیجان اظهارکردباتوجه به اینکه در این منطقه بحرکان بیش از ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰بشکه نفت ظرف ۵۰سال گذشته بفروش رفته و حاصل این در آمد صرف آبادانی و هزینه های کشور شده تبدیل شدن این منطقه به مکانی گردشگر حق مردم شهرستان هندیجان است. 

وی افزود:با همکاری و تلاش های استاندار خوزستان ، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری ،معاونت استانی در برنامه ریزی و بودجه ودر نهایت تصویب بودجه کشوری در آینده شاهد منطقه بحرکان به مکانی گردشگری تبدیل خواهد شد که در توسعه اقتصاد هندیجان تأثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اسکله بحرکان کمکی به توسعه گردشگری می کند گفت:با فراهم شدن امکانات خدماتی و رفاهی اسکله بحرکان که از جاذبه های گردشکری در منطقه بحرکان ودر تملک شیلات است  که درپیشرفت گردشگری بحرکان هندیجان مفید و زمینه ساز اشتغال زایی برای صدها نفر و جذب هزاران گردشگر  در شهرستان خواهد بود.

شعبانی رییس شورای اسلامی شهر هندیجان عنوان کرد:تعدادی از حلقه های چاه موجود  در ساحل بحرکان   اکثرادر ۵و ۱۲کیلومتر  ساحل بحرکان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به کیفیت استخراج نفت و گاز در منطقه بحرکان بیان کرد:استخراج بیش از ۲۵۰۰۰بشکه نفت با apa ۳۴در روز به با کیفیت ترین نفت و گاز جهان تبدیل شده که با همکاری مسؤلان کمک بزرگی به رونق منطقه گردشگری بحرکان خواهد داشت. خبر نگار آماج نیوز محمدرضا شعبانی هندیجان





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار