20246   8374
تاریخ انتشار: 1395/02/18 16:06
در کنکورسراسری سال گذشته دانش آموزان هندیجان در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک در بین ۴۰شهرستان استان خوزستان اول شدند.

 

 

 خسرو حیاتی پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگار آماج نیوز در هندیجان اظهار کرد:دانش آموزان هندیجان در تمام  رشته های علمی بااستعداد هستند که با تلاش و فراهم شدن امکانات تحصیلی بهتر در آینده شاهد درخشش این دانش آموزان در کشور و حتی مسابقات علمی جهان خواهیم بود.

وی افزود:حدود ۸هزار دانش آموزبا ۵۲۹معلم  مشغول به فعالیت تحصیلی در ۶۲مدرسه شهرستان هندیجان وجود دارد.

وی بابیان پوشش تحصیلی در تمام روستاها ی هندیجان گفت:طبق برنامه های منظم و اهمیت به شاخصه های تحصیلی پوشش تحصیلی صددرصد در شهرستان انجام شده  و حتی اگر ۳دانش آموز در یک روستا باشد معلمی برای این دانش آموزان فرستاده می شود.

حیاتی رییس اداره آموزش وپرورش هندیجان عنوان کرد: فصل امتحانات نهایی و کنکور سراسری نزدیک شده که اولیاء دانش آموزان با همکاری معلمین زمینه های آرامش روحی و روانی برای این دانش آموزان هندیجان  فراهم شود که مثل سال گذشته رتبه علمی  در تمام رشته هاافزایش پیدا کند.

وی با اشاره به هزینه های بالای یک دانشجو بیان کرد: هزینه یک دانشجو به طور میانگین حدود ۲۰میلیون تومان است که با مدیریت و برنامه ریزی  می توان هزینه های را کاهش داد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار