20216   13918
تاریخ انتشار: 1395/02/16 18:15
طي يك عمليات پيشگيرانه انجام شد
مدير عامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون از انجام عمليات ترميم خط لوله 36 اينچ اصلي انتقال نفت اين شركت در كوتاه ترين زمان ممكن و بدون وقفه در عمليات توليد خبر داد.

به گزارش سایت آماج نیوز به نقل از روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون، مهندس جهانگير پورهنگ ضمن ابراز خرسندي از عدم توقف توليد و جلوگيري از ايجاد هرگونه آلودگي زيست محيطي در جريان انجام پروژه اظهارکرد: پس از شناسايي خوردگي خط توسط اداره بازرسي فني و خوردگي فلزات شركت مارون، انجام عمليات ترميم خط  در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: پس از انتقال نفت اين خط به خط 36 اينچ كمكي اهواز- اميديه، عمليات تخليه آن به سرعت انجام شد و در اختيار تعميرات خطوط لوله شركت قرار گرفت.

مهندس پورهنگ گفت: تخليه و پاكسازي خط و ايمن سازي محيط، انجام كار برش خط و عمليات خم كاري و جوشكاري و نصب شيرهاي مربوطه با تلاش شبانه روزي همكاران بخش عمليات و پشتيباني HSE و ديگر ادارات مرتبط با كار در كوتاه­ترين زمان ممكن و ظرف  5 روز انجام شد ؛ اين عمليات در شرايط عادي  طي دو هفته انجام مي شود.

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون با قدرداني  زحمات شبانه روزي ادارات بازرسي فني و خوردگي فلزات، خدمات عمليات، تعميرات خطوط لوله ،ايمني، بهداشت و محيط زيست و كليه دست اندركاران عملياتي و خدماتي، گفت: تعهد و اهتمام به پايداري توليد و رعايت الزامات زيست محيطي را از مهمترين عوامل انجام پروژه­هاي اين چنيني در كوه­تاترين زمان ممكن دانست.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار